Mulder administratieve dienstverlening..


Ik heb mijn opleidingen gevolgd in de administratieve branche. Na de HAVO heb ik de MEAO gedaan en tegelijkertijd ook MBA. Vervolgens ben ik gaan werken als administratief medewerker. In de avonduren heb ik mijn SPD-diploma behaald.. Daarna was ik van plan om voor de A.A. titel te gaan studeren, maar doordat er een ernstige ziekte bij mijn vrouw geconstateerd werd, heb ik daarvan afgezien..

 

Per 1 juli 2000 ben ik aan de slag gegaan als assistent accountant bij J. van den Brink Belastingadviseurs in Kootwijkerbroek. 

Daar heb ik in de loop der jaren veel ervaring opgedaan in het administratieve werk, zoals administraties inboeken of controleren, jaarrekeningen opstellen, belastingaangiften verzorgen voor de OB/IB/VPB en dergelijke.

 

Ik heb inmiddels ervaring met diverse boekhoudpakketten, zoals Unit4, Snelstart, Accountview en King. En ook met de fiscale programma's van o.a. Elsevier.

 

In 2011 heb ik een burn-out gehad, mede door de omstandigheden thuis. De hele week werken op kantoor lukte me niet meer. Daarom ben ik sinds april 2012 twee dagen per week op kantoor gaan werken en daarnaast als ZZP-er gaan hovenieren.

 

Per 1 september 2017 ben ik helemaal uit loondienst gegaan. Ik hou me nu vooral bezig met hovenierswerk. Maar als ZZP-er wil ik ook wel administratief werk blijven doen. 

Daarbij denk ik aan (ondersteunende) administratieve werkzaamheden bij MKB-bedrijven en voor accountantskantoren.

 

Als ik op deze manier iets voor je / u zou

kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Contact opnemen kan door een mail te sturen naar gwmulder@kliksafe.nl